網頁

2008年1月31日 星期四

2008-01-31 金泰釧泰國菜

     這個星期是阿政的 Mid-term Exam, 是非常忙碌的日子:





                  星期一 (上午) Written Exam
                              
(下午) 考三種消防工具 考繩結


                   星期二
(上午) 步操考試 兩種消防工具
                                (下午) 考雙扯梯 ( 打梯及爬梯上落兩層樓 )

 

               星期三
 
五人泵操
(
開街井開救火喉連接水泵,再開喉上樓 )

                 
星期四  English Oral Exam ( 3名教官每人問7條有關消防條例、行常規則及消防知識)
 
                 
星期五  (上午) 滅火筒 Present
                                (
下午) PFA 體能測試 ( 4800跑步及手力)  

        最最最辛苦的筆試已經完成了, 今天的短假可以好好的吃一餐, relax 一下。



        自入 camp 以來, 阿政的食量大增, 兩個人竟 order 了很多食物。




( 黃金蔗蝦 )




( 清邁烤豬頸肉 )




( 泰式炒什菜 )




( 菠蘿雞粒炒飯 )




( 芝士蝦雲吞 )




( 沙嗲串燒 )




( 椰汁西米露 )




( 知道你今天的 oral 考得非常好, 很替你開心, 加油呀! 明天之後你便完成整個 mid-term
exam
)





http://www.yp.com.hk/thaitasty
金泰釧泰國餐廳


3 則留言:

  1. 最艱難的頭3個月終於過去了,很開心可以考好mid-term,剩下的3個月聽聞會比較輕鬆,但願如此,再順利考好Final,然後成功出班!
    #多謝厘米一直在支持和守護著我,我知道妳有時「孤軍作戰」是很辛苦的,放心吧,及後的日子就由我來照顧妳吧!^^
    [版主回覆02/07/2008 18:56:00]「放心吧,及後的日子就由我來照顧妳吧!」
    係咪真架, 等我將呢句說話儲存入去我腦裏面既「永久儲存區」架啦  : )

    回覆刪除
  2. WOW ........ 阿政 你個 exam week 真係多野得跨張啊 不過知你有目標就一定涯得過 我也是剛剛忙完考試 及 semester 1 的assignments !!! 我地d 時間好似幾相近, 一齊忙, 也一齊忙完, 透透氣咁啦 有時覺得自己都涯得幾辛苦嫁 ! 不過當知道你個 training detail 時... 又會同自己講.... 加油... 因為我的只係"腦力" 而你的是 "腦力" + " 勞力" (多辛苦啊)  希望大家一齊順利過渡啦

    回覆刪除
  3. 哈哈.... 你地真係好似叫左一家五口的飯餸咁呀 ! 勁呀 ....  食咁多唔怪得.... 人工要多 d .... maggie 頂住呀 ... 我地好快番尼 ! p.s. package : 到時免番你唔駛睇信一年 唔駛處理兩間屋的賬單一年 唔駛洗車一年 唔駛做家務一年 唔駛去超市買日用品一年 ..... ..... 哈哈 ! 阿政唔會反對嫁可?
    [版主回覆02/07/2008 18:49:00]嘩!
    呢個 package好吸引呀!
    我要! 我要!

    回覆刪除