網頁

2009年8月5日 星期三

2009-07-21 閏月買金好?!

今日約左朋友仔Fish physical yoga & gym, 之後我再 book facial, 做完之後覺得今日好舒服, 正打算返 sweet home oo, 點之收到媽咪既 call…



       媽咪:「戒指、手鍊、頸鍊、耳環…. 你要咩?



       :o?! 你講咩呀?



       媽咪:「金呀…… 今年閏五月呀ma, 人地話買金好」



       我心諗:「閏五月就買金, 咁下次閏六月係咪要買鑽石….閏七月係咪要買樓?!



       媽咪:「咁你要乜野呀?



       :「我唔戴金架喎我已經有戴開既戒指、手鍊、頸鍊、耳環......腳鍊啦!



        媽咪:「咁你o係邊? D過黎周XX搵我啦!






就係咁, 我就去左金舖搵媽咪, 揀左條腳鍊, 佢話送定當係我既生日禮物喎, 多謝媽咪

 







1 則留言:

  1. 金價好貴好貴 ~ 我都未買金呀 !
    [版主回覆08/10/2009 23:30:00]D金真係好貴好貴呀!!! 上年好想等佢跌.....不過都係等唔到 >.<

    回覆刪除