網頁

2009年9月5日 星期六

2009-08-30 都一係句, 點解唔問呢句?!

平時老公比賽, 我多數都去捧場, 因為球隊既習慣都係咁, 好多時都會見到隊友既女朋友/老婆/baby, 不過老公今次新加入踢消防, 都唔知有冇人會攜眷, 如果得我一個做跟得夫人就怪D, 所以陪完老公食野之後, 就講好左今次唔睇佢踢, 視乎情況或者下次先陪…..



於是我去左 Startbucks 歎住咖啡等

...

...



留意到杯上既字嗎?

...

...



話說o係朗豪坊既 Starbucks 排隊買咖啡既時候, o個位小姐幫我落 order 時問我點稱呼, 之後就話…… “劉小姐請你到o個面等” ….. 整好之後, 就有另一位職員高叫….. “劉小姐既 mocha”….



番到屋企收到信用卡公司既 promotion e-mail 先知, 原來某某信用卡做緊加一蚊多一杯!!!!!!



小姐…..我會寧願你唔好問我貴姓, 而問我有冇某某信用卡lor



!@$@#%#^%&$%^^%*%^*&

          


( 多人到要被逼坐室外, 莫非好多人為左“加一蚊多一杯而來”?! ) 


沒有留言:

張貼留言