網頁

2010年6月16日 星期三

2010-06-06 十年前的禮物

話說老公在跟我拍拖沒多久的時候,買了這份禮物給我,但他一直都沒有送出。



昨天,在奶奶家時,老公找到了這份已封塵的禮物



              我:「呢條 Marie 大毛巾係你買俾我?!



             老公:「係呀,oo岩拍拖時見到覺得o岩就買定」



             我:「我唔信!我都唔鍾意呢D卡通野既,你無理由會買俾我」



             老公:「咪就係識落先知,所以冇送出到lor



原來,因為是貓的圖案,老公知我喜歡貓所以買了,哈哈~



1 則留言: