網頁

2011年3月27日 星期日

4日3夜法國(醫院)之旅 DAY3


2011-01-31 堅持餵人奶~



母乳餵哺方面私家醫院的配合真的不及公立醫院好,公立醫院會主張母子同房,生產後第一時間讓媽媽餵母乳;但私家醫院真的很多限制,要媽媽按時按刻每隔4小時才可以去餵一次,但母乳一定不及奶粉飽肚,所以初生的話每隔兩小時就要餵一次了。幾經辛苦,向姑娘表達我想純餵母乳(即使未上奶),不添加奶粉,終於爭取得到更頻密的時間去餵人奶。



隔著玻璃探望囡囡時,見到也聽到她哭得很淒涼,必定是很肚餓,一下子真的很心痛,很想讓姑娘添加奶粉。



看過很多資料,知道愈是添加奶粉,愈會令餵哺母乳失敗。幸好最終狠心地堅持下去,儘管其他媽媽早已在病房休息,我卻獨個兒在新生嬰兒部和囡囡一起奮鬥(新手媽媽技巧欠奉,餵至滿頭大汗,又肌肉崩緊),看著她努力地吸吮,真的很感動。



( 今天囡囡開眼啦~ )

( 見到她的眼線很長,還以為會是大眼晴的,誰不知又細又扁)

( 經過老公指導之後,工人終於煮到像樣的粥 )

( 這個講座流流地,不聽也罷 )

( Alex & 老公@Starbucks )







( 朋友探訪 [Alex] )

( 朋友探訪 [Sir & Carrie] )


( Gift from Sir & Carrie )



4 則留言:

  1. 恭喜~恭喜~ 祝小BB身體健康~
    [版主回覆03/28/2011 19:10:00]多謝~多謝~

    回覆刪除
  2. E家BB應該满左月了喎~~真係想快D睇多D佢大個的樣子~~
    [版主回覆04/06/2011 11:17:00]湊B真的好忙,有時難得停下來會先選擇休息,所以更新速度非常緩慢。 我會繼續努力UPDATE的 :)

    回覆刪除
  3. 你好叻呀...可以咁堅持我都希望我做得到...
    我會係政府生我知姑娘都應該係會好狠心唔比加奶粉的
    但係成日聽人話只餵母乳好而bb又食得少的話好易面黃..你有無這個經驗分享呀
    [版主回覆04/06/2011 11:25:00]做人奶媽真的會遇到很多困難,當中一定會很容易放棄,但只要想到人奶對BB好,就幾辛苦都想堅持落去! 加油~ 為BB努力,你都得架!!! 聽講最支持母乳餵哺的醫院就是瑪麗&東區,其他醫院只是一般,你話唔餵佢地唔會迫你。 你講既係咪黃疸呀?! 個個BB出世都會有 黃疸,只係退得快同埋退得慢既分別,我囡囡全人奶黎講,就好正常,健康院醫生檢查時都話退得好好。

    回覆刪除
  4. 明白唒...我會係QE呀..唔知到時會點呢??
    你現在係咪都仲係全人奶呀....你係埋身餵多定係泵出嚟呀.???你放假會放到幾時呀...到時點控制人奶D時間呢???
    THX
    [版主回覆04/10/2011 12:49:00]而家兩個半月啦,我仲係全人奶架。 由BB六星期開始,我就試下泵出黎。 你到時都係,唔好咁快開始泵,BB太細又食奶樽又埋身餵,容易有nipple confusion. 我份工好彈性既,暫時未知想放到幾時,只要仲係全人奶,我諗我都唔番工住。

    回覆刪除