網頁

2011年4月17日 星期日

2011-02-04 我頂唔順啦!


講番尋日超多人黎拜年,所有人走左之後我就帶左 Josie 返房餵人奶,餵完出廳已經聽到鼻鼾聲,原來老爺奶奶已經訓到lum lum.



而我同老公就一直作戰到朝早7點先訓。



點之,冇耐就到老爺奶奶起身,洗頭沖涼加埋講野既聲,我根本訓唔到



我知道休息對人奶媽黎講好重要,但我真係休息唔到!!!



1)唔夠奶,奶奶完全冇準備上奶湯水俾我,結果係我自己上網搵,終於開口叫佢煲先有得飲



2)對聲音極度敏感既我,同講野大大聲、做野大大力既老爺奶奶完全夾唔到



3)因為奶奶既疏忽,CoCo 又再一次由露台出走,最終冇事,但攪到我冇一刻安落,成日驚CoCo再俾我老爺奶奶放走,唔係次次會咁好彩!我絕對絕對不能失去呢隻養左16多年既愛貓



(仲有太多太多,不過唔方便公開講!)



休息至大約中午,出廳見到老爺奶奶準備出門口,原來佢地出去拜年,所以我尋日話奶奶完全唔記得自己黎既目的係陪我坐月,佢完全係黎過新年架,我真係冇講錯!



結果老爺奶奶唔o係度既一個下午,我反而過得好寧靜,好舒服,唔需要再躲o係房餵人奶,坐係SOFA餵仲舒服…… 跟住我忍唔住同老公講….. 不如唔使佢地陪月啦!




1)因為開刀生,頭三星期都冇得補,只係食清淡餸菜,工人已經幫到我



2)我餵人奶,老爺奶奶根本分擔唔到我既工作



3)醒訓方面我已經同工人夾得好好,佢識得就住黎做野唔會嘈到我(但我冇得開口叫老爺奶奶細聲D)



4)工人照顧得CoCo好好,我唔擔心,但老爺奶奶一日o係度,我一聽到露台門開關既聲都會發神經想衝出黎睇下CoCo係咪安全








可惜,我知道呢樣野好難開口,老公好為難……但我真係好唔開心,而家只係剛剛開始我已經覺得好辛苦,如果要夾硬頂落去,我真係會產後抑鬱!

陪月開初就係諗住有人會料理好晒我既起居飲食,令我可以安心去休息,但實情卻完全相反,奶奶整親俾我既食物大部分都係開刀禁忌,每次都俾D驚喜我,結果我攰到死對仲要成日上網查下佢整俾我食既野食唔食得。



好彩,到左夜晚,同奶奶講定聽日煮D咩俾我食(無錯,唔係奶奶自動波攪掂,而係要講俾佢知我可以食咩食咩)既時候,講下講下話其實我都唔係要食D乜野特別野補身,工人都煮到,佢自己話咁其實我地都唔使o係度過夜啦~



YEAH~~~~~ 事情解決啦,佢地聽日會走


我知道呢件事上面一定得失左老爺奶奶,但我真係迫不得已,如果我唔為自己著想下,我真係擔心自己會顛左!事情總算暫時settle, 聽日開始應該可以有覺好訓啦







沒有留言:

張貼留言