網頁

2011年5月15日 星期日

2011-03-01 Josie mama 今日好唔開心

自從老公放完產假之後,我湊B湊得更辛苦,因為老公一返工,連埋交通既時間,係足足30小時不在sweet home, 雖然日頭有工人幫手,但夜晚通常都係我一個人自己攪掂…. 初生baby始終食得好密,人奶媽真係會好累好辛苦,所以每次老公放工,我都好想佢即刻返黎接手湊Josie.



點之今日老公突然同我講收工會返sweet home 先,不過一陣又要再出去 ......…..踢波!!!



踢波?! 唔係呀ma…….身邊個個踢開波既朋友都會因為老婆大肚/BB會暫時掛靴。老公話佢已經推左,點之個阿SIR今朝又再打黎叫佢去…… 加上個阿sir 平時對佢好好,佢真係唔好意思推。



雖然老公講到呢場比賽好重要,但我都覺得呢個非常時期老公唔應該去踢呢場波,就算係還人情,都唔係呢個時候去還,我覺得對方係會明白既。



如果係平時既我,一定會b la ba la係咁問問問,但係今次我真係好嬲,嬲到一句聲都冇出,剩係好唔開心好唔開心,仲因為辛苦得滯而自己o係床上面喊左好多次(我估產後荷爾蒙既變化都有D關係)



本來229日就係Josie剛剛一個月,不過今年2月得28日,所以正式黎講,今日就係Josie 足一個月既日子,估唔到daddyD咁既禮物俾mommy!!!



雖然老公踢完波番黎用盡方法想氹番我,不過都冇用,因為我真係好唔開心,我唔想聽sorry!!! sorry 已經聽厭。

我只係想你做每一個決定既時候諗得仔細D,你再唔係一個人,係Josie daddy, D野係要取捨既。




( Josie@1 month )


1 則留言:

  1. 我想講.........其實d阿sir係未必明白嘅.......
    尤其唔係個個人都會咁睇重湊BB,
    部份阿SIR係上一代人,仲係覺得湊BB唔使男人做,有阿媽就得,
    而且消防佬都係大細路,一班細路走埋一齊講玩講到興起,
    無晒理智架啦!!!!
    所以.......你老公都真係會好為難,放過佢一次咁多啦!!!
    [版主回覆05/17/2011 12:50:00]佢就好啦,有你幫佢講好說話^^ 以佢平日既表現補番數,  嬲完啦

    回覆刪除