網頁

2012年2月19日 星期日

2011-10-24 唔係路既代課









今日本來要去代一個幾星期既代課,但係我代左半日已經覺得課擔唔係路,首先一日十堂,真係好crazy,忙到抽唔到時間泵奶(呢樣野係冇得遷就既,因為所有代課以唔影響 Josie 妹食人奶為大前提),趕到死死下,仲要係要借用學校醫療室,冇得lock, 一路泵一路怕有人唔小心開門(接呢單代課前,已向搵我代課既副校提出我必需要中午泵一次人奶。)





















一早番到去就,未上堂就俾人捉左去開備課會;帶完學生放學諗住可以抖抖,點之副校話要到禮堂睇學生做功課,全校既老師都係咁,直至法定放學時間先可以離開禮堂(事前冇講過,仲要暗示大部分老師都係留到好夜先走)



最最最大問題係將要考試,勁多書未教晒,好多習作要趕住做,有乜理由要一個代課追趕進度,我計過要一個星期內教2-3課書,點教?!



就算極速教完,相信學生都唔會吸收得到。



種種因素之下,我唔想代落去,所以向副校長請辭,我知係變相一鑊翹起佢(點講都係我唔o),但我真係頂唔到,同埋頂到都會唔開心,咁何必呢!



代得輕鬆、代得開心係我代課既大原則。



副校非常唔高興,講左D說話令我一D都冇後悔唔幫佢代落去,最後仲要攞校長黎撻我,不過我係唔會驚既……見完校長,件事總算告一段落。



成件事從開初接代課起,一直同呢個副校溝通,通話次數唔算多,加埋當面傾過計,我好想講呢個副校真係超唔掂,好少遇到咁既質素既副校。


一枱都係要改既簿,加上今日中文默書,超灰! )   



( 雖然提早請辭,但今日既工作我一定做足晒既,改晒所有簿 )



( 寫低晒批改左咩功課同埋每一班教到邊度等等…… )
  




沒有留言:

張貼留言