網頁

2012年6月25日 星期一

2012-04-13 拍拖十周年紀念@rice paper

十年啦,時間真係過得好快好快,如果係以前應該會大肆慶祝,各自為對方準備禮物、安排當日節目、最後訂一間精緻既餐廳食晚飯。

不過今日我地非常平淡地慶祝, 因為陀住第二胎,十級疲累,o sofa 瞓到顛左,由老公抱返入睡房,直至瞓醒先知原來老公一早已買左一束鮮花放o係床邊, 不過我完全睇唔到 :P

瞓醒都接近晚飯時間,於是將 Josie 交俾工人,兩公婆再去TST揾野食。

因為越南菜既魚露比較開胃,所以去左食 Rice Paper, 好彩我地算早,冇訂枱都仲有位。




( 無論係花本身定係個packing, 我都好鍾意,老公真係好知我心意 )

( 真係冇諗過1999年一起讀書,會演變成今日同你結埋婚,好快再變埋一家四口





( 必點既庶蝦 )
 

( 柚子沙律真係好有驚喜,唔錯! )

( 香茅豬扒濱海又係必點,我要點魚露食呀麻~ )  

( 蝦醬炒通菜 )
 

( 酥炸魷魚 )      

( 越南春卷撈檬, no good, 唯一唔好食既一味菜







( 今次大家都冇準備禮物,反而飯後去左逛 PAGE
ONE
,為Josie揀左本圖書



( 整個系列一共六本,不過我覺得幾貴,所以今次只買一本,如果Josie 真係好鍾意睇先買埋其他 )


1 則留言:

  1. Hi, you can try Book Depository online book shop, free shiping to Hong Kong^^
    [版主回覆06/29/2012 17:59:39]all kind of currency almost the same.
    some books are more expensive than HK, so i just tried order 2 cheaper books.
    when will i get the books?
    [Riva回覆06/28/2012 14:03:23]I didn't think about that. I used to pay by UK dollar. You are right, may be US dollar is better...
    [版主回覆06/27/2012 21:59:08]which kind of currency better to choose when checkout?

    回覆刪除