網頁

2012年12月5日 星期三

2012-11-27 Shopping@永安+護協+BB care









今日係產後第一次檢查,康復進度正常,下個月再覆診。



難得坐月中出左街,幫自己同埋 Josie & Max shopping一下。


並唔係有乜野特別 discount, 只係坐月同照顧 new born 有排忙,所以乜都買定d )

( Josie 長期喜歡食既牙仔餅 )

( Healthy Time Cookies )

( happy puffs 試新味 )  


( Josie 幾時先識得吐水出黎,等我唔使買呢枝咁貴既牙膏呢?! )


( Josie 見親呢盒棉就會講 “tongue”, 同埋伸條脷出黎想我幫佢抹 )  

( Mustela 防曬開封後只能用六個月,屋企嗰枝其實要掉啦 )

( Mustela pat pat cream 以前一樽用好耐,而家用快左好多,係咪因為 Josie  pat pat 都大左好多呢 :P )

( Mustela  粉紅色MaMa 系列,講明餵哺母乳都可用,令我安心買,希望有效果啦 )   




1 則留言:

  1. Josie肯擦牙未幾好LO~~我BB一同佢擦牙就搶我支牙擦,真係無佢乎!!
    [版主回覆12/10/2012 16:04:48]Josie一直都係自己擦,好肯擦同埋好鍾意擦,不過係玩多,唔係好認真。

    回覆刪除