網頁

2013年2月2日 星期六

2013-01-03 半日假











頂左兩個月,不停地照顧
Josie & Max 好辛苦、好忙。



每朝餵完早奶之後,就出廳陪 Josie 玩,玩到 Max 喊又再餵;餵完就陪 Josie 瞓晏覺,喺 Josie 房出返黎就即刻餵 Max.



到左夜晚又係餵完 Max 即刻暗 Josie 瞓,暗完 Josie 又餵 Max, 因為日間 Max 仲係兩個鐘一餐 =.=



每日刷牙、洗面、去洗手間、沖涼、食飯、飲湯,全部都係攝時間去做,真係忙到透唔過氣。



早排搬屋忙既時間,唔得閒陪 Josie,成日都係俾佢睇光碟又或者工人陪瞓陪玩,結果嗰排佢勁黐工人,呢樣我地好唔想,所以盡量想多D自己照顧番。



今日趁老公喺屋企,我同佢講我要請半日假,除左 Max 肚餓嗰時攞俾我餵之外,其餘既時間我乜都唔理,自己喺房休息同埋 hea 下,感覺良好^^




2 則留言:

  1. 媽媽好偉大~
    [版主回覆02/05/2013 12:51:08]希望佢地大個對返我好D

    回覆刪除
  2. 搬了入馬灣?
    [版主回覆02/16/2013 03:51:58]yes yes, 深井啊~

    回覆刪除