網頁

2013年3月27日 星期三

2013-03-07 mama 死撐中









早喺228日老公發燒既晚上,我已經好衰咁冇同情佢病,仲開口話佢早幾日無端端著短衫短褲通屋走(平日已經唔見得特別強壯)!



本來諗住小事一樁,睇醫生食藥就會冇事,點之佢首先傳染俾 Max, 繼而傳染 Josie, 睇見兩個小寶貝受苦,傷心既同時好嬲老公。



心諗,你病左冇能力分擔日常照顧兩個小朋友既工作,仲令到佢地病埋,我剩係安排兩個定時餵藥都已經好忙,加上病緊特別扭計,又唔容易瞓著,苦上加苦。



未病好又堅持去返工,一返工又忙到顛,唔夠休息,惡性循環,咁點會好番呢?!



自問由陀 Josie 開始,我已經不斷提醒自己唔可以病,直至餵人奶嗰13個幾月,我依然同自己講唔準病,一病奶量會 drop, BB點開餐!



接住又陀 Max, 直到而家 Max 四個月大,前前後後幾年我都係靠意志力提醒自己要身體健康,我塌左BB就冇人照顧。



相反,咁多年黎,老公成日病,一年裏面咳既時間一定比冇咳既時間多。Josie 出世前同 Max 出世前我竟然係同老公講同一番說話:「你再唔病好,你係咪想阿囡(阿囝)出世見到既係幪面超人呀!



我真係好想老公明白自己既角色,同埋好好保重身體,呻完!!!

( Max 呼吸好困難,今日試下將
high chair
較斜少少,希望減輕一下鼻水倒流既情況




1 則留言:

  1. 兩個BB仲未好番的話,你試下去睇莫子慈醫生,佢D藥OK架.醫德都好好..我仔次次係佢睇好架,佢診所在沙田希爾頓(一田對面)
    [版主回覆03/29/2013 02:22:25]thanks for ur info

    回覆刪除