網頁

2013年7月8日 星期一

2013-06-24 mama 最終都要睇醫生









頂左三日幾,捱過高燒,但喉嚨劇痛實在難忍,最終都係要睇醫生。



touchwood 過去幾年真係少病,因為陀B+餵人奶根本唔容許我病,就算不幸病左都係靠意志同自癒力去等待復原,為的是謝絕一切藥物,恐防影響BB.



今次我既意志力真的不夠用,喺欠缺休息之下復原速度極之慢。



經家庭醫生診斷之後,原來我唔係手足口,而係休息太不足、太stressful(過去一星期以來照顧手足口病既 Josie & Max ),












免疫力一下drop, 就爆出唇瘡(單純疱疹病毒),仲有其他感冒徵狀(sore throat )    

( 止痛藥+唇瘡膏,醫生話餵人奶都冇問題,可安心用。 )




( 其實前日凌晨去左一趟港安睇夜診,醫生竟然話開抗生素[乜我係細菌感染咩?!],叫我停餵人奶五日[Max食咩?!],最終都係改為開止痛藥,但可唔可以繼續餵人奶就確實答唔到我……結果,睇左 $390醫生,冇食過佢開既藥,浪費! )




1 則留言:

  1. 港安D門診醫生麻麻地, 我腸胃炎+老公皮膚敏感睇夜診都唔好, 最後第二日睇番普通科就OK.....
    [版主回覆07/20/2013 17:01:58]只係近同方便.....
    我都覺呀,醫院好細,醫生選擇好少.
    no good

    回覆刪除