網頁

2013年10月25日 星期五

2013-10-01 picnic@迪欣湖


( what a nice gathering! )

( 雖然泊入迪士尼我地免費,但我地太論盡太多野要拎,都係要排隊入迪欣湖個車場 )

要喺迪欣湖車場揾個位泊車真係唔容易,等左好耐 )

唔係朋友相約,我地都未黎過呢個地方 )


飛碟時間 )  

子翹有姿勢有實際,叻! )


踩緊子翹姐姐部單車 )  


野餐時間 )
  
( Anita 整既酥皮卷,有咸[芝士煙肉味]有甜[香蕉紅豆味],勁得! )

我地就焗左提子麵包,整生菜火腿蛋三文治 )



( mums & kids )

( dads & kids )  


( eatting time )


( Josie 第一次食()啫喱 )

環境非常舒服,一家大細假日好去處 )


( bubble time )










( Max 瞓著左,睇少一個  ^^ )  


餵魚時間 )









幾個男人玩飛碟 )

太好啦, Josie 出左街都肯瞓晏覺, what a lucky day! )






( mums' talk )



( chatting time )

( game time: 匙羹運乒乓球 )








( tidying up time )

( Max is a good boy today : ) )


小車隊合照 )  



1 則留言:

  1. 舊年我都帶阿肶去過,不過廸欣湖條龍太長喇!最終我哋都係泊咗去廸廸尼。

    回覆刪除