網頁

2014年5月3日 星期六

2014-03-30 好驚險既一晚@黑雨

行雷勁閃電,關窗既時候飛左粒冰入屋,隨後聽到唔尋常既聲音打落窗既玻璃,原來深井落雹。

今日係星期日,但撞啱老公今日duty watch, 24小時standby, 黃昏收到call要出去做case. 做到8點幾我見咁大雨,話車佢返黎。

出車一陣就聽到收音機話黑雨,天氣極度惡劣,馬路水浸、街燈壞左、紅綠燈都冇埋,欄杆、雜物喺馬路上飄浮。

見到兩架小巴浸左死埋火,我泊埋一邊唔敢行,成街既車唔見晒,再之後有其他車跟我一樣打死火燈停晒,最終有架客貨VAN抽頭駛過去,見佢冇事之後我都膽粗粗從兩架小巴之間繞路出去。

行左一段路又有其他車浸左,塞死晒,嗰一刻真係驚自己都會浸埋等人救。

最後終於成功去到荃灣地鐵站接老公,見到老公既一刻講左好多好多次「我好驚呀!」,牌齡十三年多,第一次揸車揸到咁驚,比N年前揸棍波上斜塞車更驚!

( 接左老公之後由佢揸返屋企,不過勁塞車,荃灣揸返深井竟然用左一個鐘頭三個字! )

沒有留言:

張貼留言