網頁

2014年10月8日 星期三

2014-09-20 混吉@apple shop

( iPhone 6 開售,人山人海,睇見有人攞住超級勁大疊一千蚊紙不斷收機 )

18號嗰日去完換 iphone5 既電池,收返部機之後就發現已經安裝左 ISO 8 (如果有重大更新,我通常會等耐Dupdate, 可惜今次冇得揀!)

iTunes backup restore data, 大置全部機9成資料如常呈現番,但最唔開心係 whatsapp 乜都冇晒!!! 攪左兩日都係冇辦法 restore 得到 >.<

早前 book genius bar 換電個 booking 仲喺度,索性去多一趟試下可唔可以換埋個開關制。

點之
換開關制要幾個星期,但呢個計劃係可以有借機服務既,但只有二手 iphone 5s/5c 16GB 可以借,對於我幾乎 64GB 用盡黎講,真係幫唔到手。

雖然有備而黎,一早用 iTunes backup 好,但俾部 16GB 我都冇辦法 restore data 出黎。

要幾個禮拜冇得用自己既 data 真係會好麻煩,staff 話買新機有兩個禮拜退款,只要冇跌爛撞花可是全數退錢。

! 就打算買過部 iPhone5 64GB,諗住醒醒定定保護佢,唔好()!!!

點之 iPhone5 下左架喎,俾錢都冇得買架 =.=

想放棄唔整住,但諗到可以即時買 200GB icloud storage, backup 晒部機要用既 data, 到時揀必要 data restore 用住先。

以為問題可以解決,野之 staff 提我用 icloud backup 64gb data, 要好多好多個鐘。

我投降了,我真係花唔起呢D時間,有機會再算,保佑個開關制唔好壞咁太離譜,忍住先 : (

用緊 iPhone5 既記得 check 下自己有冇「中奬」!


兩條 link 都要 check, 一個係換電池,一個係換開關按鈕

為左唔要令我今趟又一城之行空手而回,我去 shopping 左一陣^^ )


( Franc Franc sale, 非常克制地只買左兩隻碟 )

( 最後一站,幫 Josie & Max 買牙膏。唉~原來要幫小朋友揀牙膏要咁多學問,除左問身邊既媽媽朋友之外,仲要煲留言版…… 同埋好想講呢枝 50g 既牙膏仔真係好貴呀! )


沒有留言:

張貼留言