網頁

2014年12月7日 星期日

2014-12-01 漫長的14小時


今日 dad dad 放工直接去踢波, mama 全日一個獨力湊兩個,好漫長既一日。

平時接放學左手拖 Josie, 右手推 BB 車已經夠辛苦,今日仲要遇著落雨,非常麻煩,冇手揸遮,只可以出動雨檔同埋雨褸。

如果落大雨既話就別無他選,只能夠等停雨。
晚飯時間,Max 一如以往唔使 15分鐘食晒全碗飯,可以落地去玩車仔,而 Josie 一直在發傻,今次索性唔理佢,連鬧都唔鬧,帶 Max 去沖涼。

沖完出黎,佢終於靜落黎同我講:「mama, silly 完啦~ sorry mama」,結果用左 1hr 20mins 先完成佢既晚餐,而 mama Max 就已經玩左好耐,究竟佢幾時先明白「快食完快玩」既道理 =.=
再之後輪到幫 Josie 沖涼,冇人睇住 Max, 唯有開住 iPhone ip cam app, 一邊監察一邊沖。
齊齊食生果,睇左半小時《愛回家》之後,就帶佢兩個刷牙洗面,再暗 Max 瞓覺,攪掂一個之後再陪 Josie 睇圖書,最後暗埋瞓覺,大工告成, dad dad 回家了!

可能已經習慣沒有工人既日子,又已經習慣冇家人幫忙,一切都要靠自己,不經不覺間 mama 已經 level up, 適應晒啦~
( Max 唔肯坐低,話要落地行, no way! ) 

著住雨褸既 mama & Josie, 笠住雨檔既 Max ) 





( fruit time~ )


( pajamas look )

沒有留言:

張貼留言