網頁

2015年1月9日 星期五

2015-01-01 New Year's Day Dinner@Maison Eric Kayser

是日心情唔多好,一家大細去到海港城,見到仲有聖誕裝飾,排隊影是常識吧!

某國家既人似乎冇呢個常識既,想影就唔理3721攝埋黎 =.=

另外,排到 Josie snowman 影相,佢手拖 snowman 左手影相,但唔知邊度又衝一個強國人出黎捉住 snowman 既右手影,大佬我唔想同你合照喎!

晚飯時間搵左一間裝修幾靚、格調舒適既法國餐廳,我地只係 order 左三道菜,竟然食剩好多,仲打包兩味走。

究竟係食物唔好味?! 定被包圍我地既兩枱強國食客影響心情?!

一枱就係個媽媽咳唔蓋口鼻,佢識得唔向自己嗰枱咳,但擰轉頭向我嗰枱咳! 又過一陣,到佢個囡落左地玩,又係唔蓋口鼻向住我地咳,我真係好介意呀!

好一間法國餐廳,已經播住好有情調既音樂,做乜仲要開住 iPhone speaker 播國語歌呢?! 知你用緊 iPhone6 , Ok?!!! ( 利申:我平日都好鍾意聽國語歌 )

當下我同老公講D香港人去晒邊呀?! 我身為香港人出現喺香港,但竟然成為少數人,咁我仲留喺度做咩?!

唉~我錯! TST老早已不屬於我們的。















炭燒牛肉片配黑胡椒三文治 ) 

蕃茄蒜香銀魚柳意大利粉 ) 

意大利香肉腸配車厘茄莎莎醬 )











沒有留言:

張貼留言