網頁

2015年4月5日 星期日

2015-04-01 終於有工人啦!


擾釀14個半月既工人問題,今日可以講係告一段落啦!

新工人終於正式上任,漫長既等待真係好痛苦,但倒數佢黎既日子一D興奮既感覺都冇。


對上申請嗰個工人喺入境署審批完成之後臨時取消來港,所以今次 agent 通知我買左機票我都唔敢當真住,直至知道佢真係有上機、安全到達,再過埋驗身我先真正覺得件事係真!

呢段日子經歷實在太多,等待期間完全冇嗰種「只要等到佢黎就一天都光晒」既感覺 >.<

一如以往,我唔期望請到個好好既工人,只係希望有個正常、係路既,幫輕到我既工人就夠啦!!!

WISH ME LUCK (AGAIN =.=) !!!

沒有留言:

張貼留言