網頁

2015年10月7日 星期三

2015-08-08~14 R.I.P 懷念你


88日凌晨,姐夫突然中風,昏迷不醒。

整個星期,二家姐及一眾家人一直在醫院守候,心情極度難過。

姐夫真係好一個好開心、樂天、好心腸、真誠既一個大好人,唔知點解個天會有咁既安排,我真係好唔捨得你 >.<

由事發開始接了 Ivan 回家照顧,望著四歲半的他,眼淚就爆發了 >.< >.< >.<

整個星期照顧他起居飲食、沖涼、瞓覺、玩,每日接送他到醫院探爸爸,暫時是我唯一可以幫忙的,好讓二家姐可以安心,少一件事要擔心。

生命無常,珍惜每一天。

二家姐,加油,支持你的,姐夫在天家一定會看顧著你和 Ivan 的。
姐夫&二家姐@my weddding in 2008, 掛念你,十分掛念你~ )

( Day1, Ivan 跟我們回家後乖乖在 Josie 床睡午覺 ) 

三個小朋友@dinner time ) 

( Day2, 著襪仔準備落街去 clubhouse  ) 

( Ivan 著左 Josie Max 既衫褲,齊齊落街玩 ) 





( outdoor 玩完去 indoor 再玩  ) 

( lunch time ) 

( brushing teeth b4 going to nap )

( Day3, 大家姐一家剛巧暑假回港。婆婆 五個孫仔孫女 ) 

( dinner time@小朋友枱 ) 

( Day4, eating spaghetti together ) 

( playing shooting game with Max ) 


( Day5, bedtime story. 除左第一日肯自己瞓 Josie 床之外,其餘時間勁癡我,所以每晚都同我瞓 ) 

我從來唔同小朋友瞓覺架, Josie  Max 都冇份架, Ivan 你真係超級例外呀~ )

( Day6, 探完姐夫,帶 Ivan  shuttle bus 回家 )

 Ivan 沖涼比起 Josie & Max 都簡單容易得多 ) 

( fruit time after dinner ) 

( brushing teeth b4 going to sleep )

( lvan is telling a story to Josie ) 

( Josie’s turn to tell a story ) 

( Ivan 瞓著覺既速度快過 Josie 好多, good! ) 

( Day7, Josie  Ivan 做暑期功課 ) 

兩個話要一齊 nap, 結果又傾計又玩左勁, Josie 瞓得著, Ivan 就失敗左 )

( tea time )

2 則留言:

  1. 願好爸爸早日安息,小朋友有姨姨一家愛錫,天父一定在眷顧他,為您們一家祈禱並送上祝福!加油啊!

    回覆刪除