網頁

2009年5月4日 星期一

2009-05-02 遊馬術中心&流浪牛之家

今日即興地同左兩個朋友出左街玩, 第一站去左香港馬術中心.






呢隻馬叫做 "Happy Together" ,  Ell 以前學騎馬時騎過既 )




你睇下隻馬個頭等同 Ell 既上半身 )

等一陣啦攞緊俾你食架啦 )

好唔好食呢? )

馬馬鍾意我地摸佢鼻樑呢度硬硬地 )

近住個鼻孔既位置就好柔軟 )

呢隻白馬叫 "開心人" )

有人要帶佢出去騎啦 )

呢隻馬好靚仔 )


                     


又有人騎呢隻 )
好長既馬尾 )

呢度既馬全部都係退役既馬 )

 "緊個爛杆呀! )

我地就係餵呢D甘荀俾D馬食 )

呢隻 "芙蓉鎮好叻喎七冠五亞兩季 )


嘩好近呀 )

你想點呀?! )

原來 "開心人對我條 belt 個扣有興趣呀 )


去完香港馬術中心我地揸車去左第二站 ── 大棠荔枝山莊

不過我地唔係黎摘荔枝只係黎 canteen 搵野飲同埋食D小食 )



( 呢杯係有機荔枝檸蜜.....但係冇荔枝味架! )



第三站去左香港流浪牛之家


三隻乳牛都好瘦 )

原來乳牛既舌頭係超""俾佢黏既時間真係覺得好似俾沙紙磨緊 )


餵乳牛食草 )


俾牛食既飼料 )


遠處有幾十隻牛咁多 )

呢隻牛好得意呀 )

                   

                   ( 沒想像中的臭味 )

呢兩個靚女怕熱著得好少全日計各俾蚊釘左成 50 我就好好多只係十幾啖 )



本來仲有第四站不過今日我地三個女仔都已經非常開心所以我提議下次再去第四站將開心延續落去


1 則留言:

  1. 真係捐血都捐到暈暈地... 我到今日為止啲蚊"爛"印仲響度...某幾粒"爛"仲係到隱隱作痕緊...啲口水好毒呀...
    [版主回覆05/05/2009 23:39:00]我都係呀, 仲隱隱作痕

    回覆刪除