網頁

2009年5月15日 星期五

2009-05-13 迎接夏日

近日太陽好猛烈, 心情大好, 好開心夏天已經來臨.

今日逛街時無意中見到一對好有夏日色彩既涼鞋, 試穿之後都幾鍾意, 不過冇諗過價錢咁貴, 畢竟只係一對涼鞋!



唔知太家認唔認識呢個 “JJ
Mania”
日本品牌(我就唔識!), 穿上之後又真係覺得全對鞋既皮好軟好舒服, 鞋底唔硬. 原本因為價錢而打消買既念頭, 點之個
Sales
主動平俾我, 不過係平雞碎咁多, 所以都係算數 實在超出我既 budget, Sales 問我既
budget
係幾多, 我就即管同佢講, 佢回敬我一個詫異既表情, 但又主動打電話俾老闆等人批, 最終真係以我講既價錢成交.

究竟呢D係乜野銷售策略呢 乜一件貨原來有咁多減價空間架? 唔講價你咪賺多我好多

我都唔想考究lu, 總之買左對靚靚涼鞋迎接我最愛既夏天, 好開心呀!

呢個款一個有兩隻色紅色同埋白色 )

其實白色係好靚架但我已經有白色既涼鞋lu, 所以揀左紅色 )


後面係開口架用帶索埋調較鬆緊款式都幾特別 )


1 則留言: