網頁

2009年6月14日 星期日

2009-06-07 Shopping again@eCosway

收過六月份的產品資訊之後, 又有一堆新產品 & 促銷品想買, 結果又去左 eCosway shop shop:

黑醋栗係媽咪同爸爸食開既係補眼既補健品我見呢期促銷 $210 兩樽所以買左一set 送俾阿麻&表姑媽因為兩個老人家都做左白內障手術經常眼乾 )


 

軟骨素係今期新產品我買俾自己食因為當年拗過柴既足踝經常 "pick pick park park" 好唔舒服試下食呢個睇下改唔改善到 )

 

桂圓紅棗養生茶 + 藍莓果養顏茶又係新產品平平地又試下我好鍾意飲燉奶佬既圓肉紅棗茶希望呢隻個味道似啦 )

 

( “博士茶” 可以就咁當茶包沖又話可以用黎醃肉令肉類嫩化喎 )

 

                   

( Bioglo Clear Pore Deep Cleansing Mask, 清黑頭very good, 係俾老公用既幫佢敷左一次效果好滿意呢期促銷 $118(3), ! )

 

( Bioglo 柔嫩牛奶面膜完全係因為價錢吸引而試用試左一塊非常滋潤原價一盒  $39(4), 而家$39有兩盒 )

 

( Bioglo 嫩白柔滑霜係美白cream, 可以當日霜晚霜 or 打底霜, $136 三枝 )

 

推介俾我身邊所有女仔超得)

 

蘆薈潤唇膏 $26 三枝 )

 

                   

( PowerMax 瞬平劑 for  D 著過但係皺左既衫噴完再用手拉一拉乾番就著得用左一次都OK, o岩晒我呢 最憎為一件衫而去開個熨衫板&熨斗既懶人用 )

 

( Prolin Hand Wash, 一隻標榜去除難聞氣味既潔手液如蒜頭、蔥頭、魚腥味等等我既雙手係絕對唔會接觸到魚既所以只係當普通洗手液用 )

 

( Oriyen 無糖薄荷喉糖 )


沒有留言:

張貼留言