網頁

2009年6月14日 星期日

2009-06-10 一家親

自上次入去東涌同老爺奶奶飲茶之後, 我同老公講過以後要乖D, 抽多D時間陪老人家, 一星期(最多10日內)都要見下面, 唔好俾老人家覺得我地結左婚就唔理佢地.



於是我地今日又約時間見面, 誰不知奶奶話見面唔一定下下要我地入東涌, 佢出黎都得喎, 同埋唔使定左要個個禮拜見, 佢地有乜事會向我地開聲喎.



突然, 覺得好感動, 奶奶明事理多了, 體諒也多了, so touching!



就係咁, 老爺奶奶&表姑媽就一齊黎左, 佢地先同左媽咪爸爸飲茶(因為我今日要番工), 之後黎左屋企打牌同埋食晚飯, 奶奶仲客氣都幫媽咪買晒餸, 好攪笑!



雙方既 mom & dad 都咁夾, 真係覺得好安慰, 每次佢地走既時候, 爸爸一定叮囑佢地隨時再入黎, 真係好好客.



沒有留言:

張貼留言