網頁

2010年3月5日 星期五

2010-02-02 澳洲之旅Day4 (Part 2) 遊熱帶雨林@Carins






玩完高空跳傘之後,又有專車送番我地返酒店。








今日既行程係去熱帶雨林區,觀賞回力鏢飛矛 吹號角澳洲土著民族舞蹈表演ARMY DUCK水陸兩用戰車等等…..



之後傍晚就乘內陸機去布里斯本 Brisbane, 再乘車去黃金海岸 Gold Coast.



不過我覺得今日既行程好 hea, 唔係咁好玩,係全程感覺最可有可冇既一站,不過冇計,跟團就係咁,未必每一個景點都會咁鍾意,加上好多內陸機要搭,真係會少左好多玩既時間。








( 起程去熱帶雨林區 )




沿途風景好靚,今日既天色真係好好,好鍾意:




             

             

 
            

 

  
              
 
              

澳洲土著民族舞蹈表演 )


             

          ( 講真唔派呢張紙真係唔知佢地跳緊乜 )


             

           ( 土著示範回力鏢點玩 )


             

          ( 我地都有機會每人玩一次 )


未玩既就可以o係鐵絲網裏面等,以策安全 )


            
            吹號角表演 )

有野睇呀…… 

( ...... 原來係飛矛表演,又真係好勁好準好遠喎 ) 


             




( 午膳又係自助餐 )




            

          ( 食物種類一D都唔多 )


            
            有人肚子唔舒服,心情唔多好 )


食完飯就去坐 Army Duck )


( ARMY DUCK 係水陸兩用戰車 )


既係司機又係導遊,一路行一路介紹 )


好曬呀,不過唔理得咁多,我真係好掛住太陽伯伯,雀斑小姐你要標出黎就標出黎啦,我都冇你好氣! )


             

呢個係路線圖,會講解我地去到邊個check point D乜野植物 )



           
 
           

我的團友 )


             

          ( 行完陸地我地開始落水啦 )


同另一隻 Army Duck 相遇 )






離開熱帶雨林區啦,天色依然超good,領隊安排我地中途停埋一邊拍照留念:








           

           

           


咁就玩完左 Carins 呢個地方啦~ 向布里斯本出發:

           

          

           

         ( 好靚既雲層 )


到達左布里斯本再乘旅遊巴去黃金海岸 )


到達左 Gold Coast 已經係食飯時間@中式餐館 )


好好味既鮑魚湯 )


原隻鮑魚係自費既 AUS$60 [HK$420], 團友們既總結係唔覺特別好食 )


( o係澳洲成日都有生蠔食,但今次竟然係蒜蓉蒸 )







食完飯之後就返酒店休息 )

( Royal Pines Resort )


( Our room )


好大部LCD TV )


            

          ( 呢間酒店會住3晚,但偏偏呢間冇 free wi-fi )


( Our balcony )


露台外的風景 )


              
              好多星星啊~ ) 

沒有留言:

張貼留言