網頁

2010年3月20日 星期六

2010-02-03 澳洲之旅Day5 (Part 3) Harbour Town Outlet@Gold Coast

去完 Paradise Country 同好多動物玩完之後,第三站去左逛outlet, 時間唔係好多,我地只能夠爭取時間睇野&買野。



Shopping完之後,返回酒店房hea左一輪,o係露台歎左杯奶茶攤o抖一下。



晚飯係o係酒店吃 buffet, 救命又係 buffet 

( Harbour Town Outlet )



           
            好開心黎到澳洲都見到 Emily )

買左一個 Emily 環保袋 )

再加一條 Emily 頸鍊 )

木製字母用黎裝飾 sweet home )

( M & W 代表 Maggie & Warren )

HK之後就會買個小層板鑽上牆 )

             

            ( 呢塊膠板好得意,我地買黎放o係駕車度既 )

  

            

     ( 夜晚o係酒店食自助餐,所以shopping 完之後可以返房 hea 一陣 )

          

             

             ( 我地推左將籐椅去露台側邊睇住風景歎杯奶茶 )


             

             


             

            


             

             

             


雖然係自助餐,但唔知點解埋位人人都已經有一碟 )

一打開個蓋,發現冇一樣野我食架添,結果全碟俾晒老公 )



                
部分團友參加左自費活動,去睇螢火蟲,我地就兩個人 stay 酒店房休息 ) 

沒有留言:

張貼留言