網頁

2011年12月16日 星期五

2011-08-28 好朋友教煮餸











近日向朋友訴苦,話工人煮既野重覆又重覆,食到好厭。

之後兩個善長煮野食既朋友仔自組 “SUNDAY COOKING CLASS”,齊齊黎教我工人煮餸,過佢幾招,等我唔使食到咁苦悶,so sweet~



佢地事先幫我諗埋煮咩,仲預備好晒各樣調味料,下午再同埋老公&工人一齊去買食材。



而我就從旁偷師,間中試玩下咁啦,what a happy day : )



是日餐單:



1)冰糖豉油炸豆腐



2)焗曲奇餅



3)芝士焗薯皮



4)可樂餅 Cola Cake



5)PIZZA



6)PASTA



7)雜菜湯



8)焗豬肋骨



9)烤牛肉



 


( 冰糖豉油炸豆腐,非常簡單又好味既一個餸,LIKE!
)







( 焗曲奇餅,老公至愛 )



( 薯仔煲熟,可以做兩個餸--芝士焗薯皮
& Cola Cake )





( 先焗薯皮,後加兩種
cheese & garlic salt )



( 芝士焗薯皮,又香又脆,連平時唔好
cheese
既我都大讚 )


( Cola Cake 要先炒熟牛肉&洋蔥 )



( 將薯仔加入撈混 )





( 沾上天婦羅粉 )



( 炸至金黃之後,加上
BULL DOG
日式醬料,so yummy~ )



( Heidi 教整 PIZZA )



( 齊齊搓麵粉,等好等佢慢慢發酵 )







( 各人自己加自己鍾意食既配料,最後用剩既材料用左黎焗麵包 )



( Heidi 教整 PASTA, 精華所在係最後 用生蛋再磨芝士碎加入做醬汁,好香啊~ )



( 雜菜湯, always my
favourite )



( Lucy 守候住焗爐裏面既好野 )



( 焗豬肋骨 )



( 烤牛肉 )  



( 太生,所以再烤過 )



( Josie 冇份食我地既好野,只可以乖乖在 high
chair
食手指餅 )



( CoCo 都係有我睇冇得食 :P
)   



( Lucy 預先預備好的曲奇餅材料,稍後可以整多兩次 )






( 工人一邊煮,一邊做筆記
)






( 調味料太多,要記低先得,用晒第時可以照住再買

















(
最後係 Lucy 預先整好既朱古力蛋糕,包裝好精美啊,味道唔會太甜,good! ) 




1 則留言: