網頁

2011年12月18日 星期日

2011-08-29 終於安心睇戲──《The Town狂盜之城》










( HESTIA H100 wireless monitoring system  


我同老公都好有戲癮,但生左
Josie 之後真係冇乜時間同埋精神去睇戲,連o係屋企睇都好有困難…… 有時 play play 下隻碟,又會神經質咁聽到阿囡既喊聲,於是衝入阿囡間房睇,原來阿囡瞓得好地地,如是者重覆好多次; 好一套音響又唔敢開得大聲,驚嘈醒阿囡,乜癮都冇晒。


最近開始用 Baby Monitor, 超好用,鏡頭痴o係阿囡張BB床,portable o個舊就跟我地,有 motion/sound detection, 阿囡醒個 monitor 會自動開,我地可以安心o係廳開大音響再關埋走廊門去睇碟,重拾睇碟既樂趣, so so so good!







沒有留言:

張貼留言