網頁

2012年2月28日 星期二

2011-11-01 學習中的媽媽









Josie教曉了我一件事,做媽媽唔需要太緊張,好多野唔需要諗太多。



1) 之前為Josie 唔肯爬,只肯企而煩惱,人家說爬行對腦部發展好些,身邊也有朋友的BB會跳過爬行階段,到時候就自然會行…….當我不再為此擔心時,上星期 Josie 就開始爬來爬去了,而且爬得很快。



2) 自初生開始就上網找「食奶咀」的資料,知道各有好壞,當時又擔心戒奶咀會好困難,但最終還是給了奶咀……. 平常在臨睡前給奶咀,近日Josie啜一兩口就吐出來,現在更加一口都不啜就自自然然戒掉了。



( Josie on mommy’s shoulder@2012-02-13
)   




1 則留言:

  1. Josie咁大個啦~~同媽媽一樣咁靚女~~
    [版主回覆02/28/2012 21:58:49]係呀,大得好快。
    聽日13個月啦,不過個BLOG只係upload緊9個月既JOSIE :P

    回覆刪除