網頁

2012年4月26日 星期四

2012-01-17 新工人到達之世界真細小









接左新工人,知道佢o係香港做過野,細問之下原來佢上個僱主係同行,都係住消防宿舍,慳番唔使教佢熨制服,good!



o岩得咁橋,原來老公都識識地呢位消防同事,於是老公即時打電話去收風,佢對我個新工人有讚冇彈,唔偷野唔講大話唔會黑面,係一個低調同全自動波做野既工人。當初佢辭職係因為要返去印尼結婚生仔。



試過俾佢oplay area Josie 妹獨處,我見Josie 都幾開心。我真係開心到暈左!!!


自己
o係宿舍數街磚就數到 1600呎,之前有擔心過工人會吃力,點之前僱主個宿舍係二千幾呎,所以佢做慣大屋,可能我地屋企對佢黎講濕濕碎;另外我地只係有駕車要洗,但佢唔止洗開車,仲要幫前僱主洗遊艇!








沒有留言:

張貼留言