網頁

2012年4月29日 星期日

2012-01-21 新工人第一次獨自湊Josie









新工人上任第4日,暫時感受最大的分別係抺地方面........ 千幾呎既屋,舊工人可以只用一桶水,搓一次布極速抺晒(正確黎講係highhigh, 因為根本冇出過力抺); 新工人只係一個客廳,抺完一個角落,會搓下塊布,再抺另一個角落,見到水污漕既話,會再開過另一桶抺第間房。



除左抺地方面,洗奶樽洗玩具都洗得極仔細。除左英文冇舊工人咁好之外,其餘野都好過舊o個個多多聲。一個吹水唔抺嘴,講野多過做野; 一個靜靜地默默地做,絕對係刻苦實幹型。



一個由朝到晚都做唔好D野,成4-5日先買一次餸,攪到我地成日冇新鮮野食; 一個將一屋清潔得妥妥當當唔使我粗心,做完有時間剩話出去買餸。



一個一日到黑要我寫紙仔,提佢做呢樣做o個樣,唔寫就借D二唔做;一個全程自動波攪掂晒。



一個我足足觀察半年先夠膽出街放手俾 Josie 佢照顧,一個到步4日我已偷雞出左街做 facial. 怪唔得用左佢4年既前僱主咁唔捨得佢,如果唔係佢要返去結婚生仔,今日都唔會落入我手中,新工人真係我既新年大禮物,希望以後都 KEEP住咁好。






( 近日 Josie 見我地將手指放入手偶,佢又有樣學樣^^




1 則留言:

  1. 請到個好工人係一種福氣呀!
    [版主回覆05/02/2012 23:09:22]雖唔可以講得上係 perfect, 但肯定係中上的了,真的好好彩 :)

    回覆刪除