網頁

2012年7月5日 星期四

2012-05-03 做左$6000既NIFTY









之前度頸皮偏厚,醫生幫我寫信去廣華跟進,但根據廣華既標準,佢地話 2.1cm 唔算厚,所以依舊只係俾到中期唐氏我。



中期既可信度比早期少成三成,就算結果係 low risk 都係會唔多安心。



BK 揾到一個驗唐氏綜合症既新技術,叫做 NIFTY( 胎兒染色體異常的無創性產前診斷 Non-invasive Fetal Trisomy Test).



呢個 test 係抽我既血黎驗 BB DNA,所以係零風險的,假陽性少於1%,所以唐氏綜合症測出率大於99%



100% 肯定係咪唐氏B, 只能夠傳統既抽羊水&抽絨毛去證實,但呢兩個test都有 0.5-1% 流產機會,現階段我覺得自己未需要去冒呢個風險,所以寧願貴($6000), 都揀先做 NIFTY.



以我所知中大都有呢個 test, $8000, 血液係 send 去美國化驗既,而我呢個係 send 大陸既華大基因,大家可以自行判斷做邊個好D.

( 診所位於中環中建大廈
) 








( 填寫基本資料



( 簽署同意書 )



( 除左抽血之外,professor
Lau
會做一個詳細既超聲波檢查,瞓上床檢查抬頭就望住個好清晰既畫面,剩係呢個 ultrasound 本身都收 $3500) 




( 大概兩個星期之後有結果,希望唔需要再進一步做其他test, 好貴啊! )  


沒有留言:

張貼留言