網頁

2012年7月17日 星期二

2012-05-21 一個「好」字!!!









漫長既害喜階段終於過去,呢胎嚴重作嘔作悶,正餐食唔到,只係不停食垃圾(麥記、杯麵、薯片、檸檬茶、朱古力.....戒口意志力幾乎係零!) 同上一胎咁唔同,果然係陀緊opposite sex, 多謝上天賜個「好」字俾我,非常滿足呀!




5 則留言:

  1. 恭喜你,之前有點擔心, 現在也為你高興!!
    [版主回覆07/18/2012 14:02:26]多謝晒~

    回覆刪除
  2. 恭喜哂呀...你好快手呀...hehe....我就怕搞唔店兩個,太辛苦,所以等我個仔2歲先再計劃生多個......^^
    [版主回覆07/18/2012 14:02:43]我都好怕,希望到時應付到啦~
    唯有向好處想,早生早甩身

    回覆刪除
  3. Wo...Sounds very GOOD!!!
    一開始我都估一個"好"字呀!!!
    yeah!!! 恭喜妳啊~~~
    [man man回覆08/14/2012 09:22:00]Yeah!!!
    I did ar (=^_^=) Tks very much!!!
    [版主回覆08/13/2012 00:33:14]我的設定....外觀.....(最底)進階設定.....自訂標題背景.
    你再試下。
    [man man回覆08/12/2012 10:35:18]Maggie, 謝謝你啊,我用photocap整到要既效果 :)
    但係在yahoo這裡怎樣set? 我研究好耐都未整到在blog裡,請問在那裡set? 是否外觀背景?但未能像你這樣set在最頂層? 請告訴如何set? 謝謝你啊~~~
    [版主回覆07/24/2012 14:09:18]用 PhotoCap 軟件整架‌,個網頁好全面,有埋教學架~
    [man man回覆07/24/2012 11:32:37]You're welcome!!
    "好"字收工,不用再追啦 :)
    妳的身材仍keep得很好啊 good!!!
    另外,想請教妳如何在blog頂部設定相片背景??我不懂得如何set啊...像妳把全家幅放置中間,左右是不同的相片,請問是否photoshop執好一張相才upload?? 如有時間,請告訴我,謝謝妳 :)
    [版主回覆07/18/2012 14:05:09]YEAH~~~
    估中啊, 太好了~
    多謝啊!!!

    回覆刪除
  4. 太好了~恭喜妳啊
    [版主回覆07/18/2012 14:05:43]多謝!多謝!

    回覆刪除
  5. congrat to u!!!!!
    really so happy n envy u!!!
    [版主回覆09/19/2012 17:48:12]hehe.....thanks!!!
    how about u? will u consider to hv No.2?

    回覆刪除