網頁

2014年6月4日 星期三

2014-05-05 忙亂@沒有工人的日子

沒有工人既日子,繼續一個湊二個,做家務、餵飯、揹住 Max 接放學、幫忙沖涼、暗瞓……最高難度係放學後既 Josie 好攰,一攰佢就好容易醉酒發顛,所以出門之前已經要預熱好佢既 lunch, 擺好 high chair, 餐具、毛巾,另外要準備換左校服之後既衫褲等等,好讓一切更順利,盡快食完瞓晏覺。
一朝早打算推塵,Max 又要推埋一份,有樣學樣 ) 


玩到亂到離晒譜既玩具,難得佢地自己玩,等我可以安排其他野,由得佢亂住先啦! )

好唔容易攪掂一件,但另一件仲未瞓著,實在冇時間暗瞓,大個女唔該自己瞓啦 =.= )

正打算偷時間處理一下水、電、煤、信用卡賬單既時候…… ) 

( ……. 有人又從睡房走出黎話 "I dun want to sleep by myself"  )

話都冇咁快, Max就瞓醒左,亦都到左佢既開餐時間 )

( mama 真係冇時間餵你,你歲半啦,學下自己食啦! )


食跌左鬼殺咁嘈,叫佢唔使理,佢係都要指住,係要人清理左先繼續食 )

其實俾佢自己食,我既事後功夫仲做多左,不過係必經階段吧~ ) 

( 20分鐘之後,食到 7788  )

食下飯又要歎下水  )

完成!!! 繼續努力啊~ )

我只係攝時間食左個杯麵,嗚~嗚~嗚~ ) 

較好水打算幫 Max 沖涼,行左入睡房攞衫,但唔記得左關浴室門,臭Max竟然爬左上廁所,嚇死! )

( playing bubbles )

沖涼之後,俾 Max 自己喺 play area 玩,點之佢自己解晒D衫鈕,唔好冷病呀,我唔想照顧多個病人呀! )

頭先已經覺得D玩具離晒譜咁亂,原來仲可以更亂,救命! ) 

( 唉~ 已經夠忙,點之 Max 今日又特別扭,乜都扭一大餐,虛脫! dad dad d收工返黎接力呀~)

沒有留言:

張貼留言