網頁

2014年6月16日 星期一

2014-05-22 我哭了



每日由睜大眼開始,無間斷地忙。

max食、暗max瞓、接Josie 放學、開洗衣機、陪Josie lunch、幫Josie 沖涼、暗Josie 瞓晏覺、再餵max食、幫max 沖涼、曬衫、收衫、摺衫、洗浴室、洗碗、執屋.......每晚都直踩到夜晚十一點,餵埋max最後餐奶先叫做可以停落黎 =.=

lunch & dinner 已經唔使我煮,但都要日日 non-stop 16個鐘,我真係唔知可以頂到幾耐

最最最大既問題係 Josie 日日喪顛鬧情緒,粗暴對待 Max, 一日喊九萬幾次。

每日都考驗我耐性、測試我底線!

我哭了: (


6 則留言:

  1. 建議應享受過程, 因他們長大後你會懷念這段每日在您身邊的日子.

    回覆刪除
  2. 加油呀~我羨慕妳可以全時間照顧小朋友~ 我星期六日照顧個女,佢又係喪鬧情緒,我失控大聲話佢~ 家人知道即刻叫我take a break! 全職媽媽不容易呢~ 不過,大家加油,你既付出一家有回報

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!
      小朋友失控時,大人都會 >.<
      努力!!! 努力!!!
      謝謝支持 ^^

      刪除
  3. 其實照顧兩個真係非常忙碌及疲倦,會再請外傭嗎?真係要搵人幫下手先得,我只是星期六,日照顧兩件就快3歲及1 歲的小孩,我自己都會失控⋯⋯大仔都是想當鬧情緒,粗暴對待細佬,同你情況一樣,加油,過了這階段會好少少⋯⋯遲D又要煩功課⋯⋯慘啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直都有請,但工人完約後一路都請唔到,頂得好辛苦>.<
      我地既小朋友都係大概相差兩歲,呢個「配搭」真係好大挑戰,尤其係兩個仲咁細既階段。
      努力加油啊~ 謝謝你 :)

      刪除