網頁

2014年9月5日 星期五

2014-08-21 澳門合家歡生日之旅(出發篇)

婚前我地可以好自由、好輕鬆咁去旅行。

婚後未生小朋友既時候真係好 free, 話去就去……

- 2008年結完婚冇即時度蜜月,只係等多一個月趁生日既時候去左澳門威尼斯人兩日一夜。
又再多三個月到老公生日先去馬爾代夫度蜜月
事隔唔夠一個月掉低老公,自己去左英國同法國
唞左半年,兩公婆喺炎熱既7月去左首爾
聖誕再去泰國 hea 住避冷

就係咁婚後 happy 左年幾,我地終於計劃生BB, 於是最後一擊去遠d──澳洲。
幸運既我地,想生就生,2個月左右就有左,如我地所料生完真係忙到死,出一日街都嫌執大袋細袋好麻煩,諗都冇諗過去旅行。

Josie 一歲既時候終於覺得日子輕鬆左,突然又有左B對我黎講真係一件好痛好辛苦既事,雖然都想四圍去下,但行路都成問題,唔使旨意去旅行。

就係咁眨下眼陀Bx2, 直至而家 Max 19個多月,終於終於行得郁啦!

4年半有多,終於可以出城啦~

第一次帶小朋友出門,唔敢去得遠,澳門兩日一夜係最簡單方便既嘗試吧出發!!!

事隔六年再黎澳門,同樣係慶祝生日,兩個人有兩個人既自在,多左兩隻馬騮又另一種溫馨。

過去沒有工人既 crazy 日子真係好難過,婆婆幫左好大好大既忙,所以好想趁我倆一齊生日既日子去玩玩,一齊慶祝。

到達上環港澳碼頭 )

出發前上網搵船飛,意外發現有生日優惠 )

同行出發既都有優惠,每人慳左百幾蚊^^ )

又大又細時間好難預計,所以即場買船飛,費事網上訂左飛遲到就弊 )



全程船都算穩定,唔會好拋,Josie & Max 都冇任何不適 )

帶住小朋友,留意下逃生位置以防萬一 )




旅程中既第一張自拍大合照 : ) )

落船之後,就即時上旅遊巴直接去酒店 )




沒有留言:

張貼留言