網頁

2014年9月7日 星期日

2014-08-21 澳門合家歡生日之旅(新濠天地)

因為睇水舞間喺新濠天地,所以都喺呢度 book 酒店, 一落樓行過去就得,行程活動都易D就時間。

原定酒店 check-in 之後,一齊去游水,之後早些食晚飯然後睇水舞間,但後來發覺時間太緊迫,都係喺新濠天地四周圍行下好了。









( Josie 喺呢度跳舞玩左好耐好耐,完全唔願走 )










成家人玩自拍 )

當我用 iPhone 影番我地既合照留底既時候,職員教我可用 QR code 攞番^^  )

( birthday girl x2 )














( 知道婆婆鍾意入賭場,所以我地特別安排左飯前一個時段俾佢自己去玩下,而家D賭枱真係好貴,枱枱都一千、兩千、三千,幾難先見到有五百既枱,恭喜婆婆贏左 $1000 )


( 入賭場四次,有三次要我出示passport
第一次,不以為言,乖乖捧上身分證。
第二次,我少少唔耐煩話:「我80架喎!」
第三次,我沒好氣地講:「我今日34呀!」
Secure哥哥樣子好為難,好似想同我講:「循例啫、循例啫」。
好啦,咁我當佢地氹我開心啦,哈哈哈!多謝晒~ )


沒有留言:

張貼留言