網頁

2015年6月5日 星期五

2015-05-28 麻疹小風波


近日 Max 面上有小紅點,身上面都有少少,婆婆係咁話佢出麻仔(麻疹)

我就話係少少皮膚敏感,耐唔中都出下,一陣又會冇事。

今日返緊工,婆婆打鑼咁搵我,我又唔方便聽電話,佢就打俾老公,佢又係忙緊,跟住佢就搵二家姐,二家姐就間接 whatsapp 通知我, call 埋我 6299……

婆婆話要帶 Max 去睇醫生,其實我放工都不過4點,唔知真係以為 Max 發高燒定抽筋定咩事咁緊急,係到等唔到我放工。

其實我真係有留意 Max 既情況,真係覺得冇乜事,但今次真係冇晒婆婆乎,即時 book 左樓下既醫生,一放工返屋企就帶 Max 落街睇。
醫生第一時間已澄清唔係麻疹,只係敏感,可能係食物、又或者係空氣、毛塵、天氣都可以關事,加上 Max 都有少少濕疹底,更容易會有皮膚問題,平時要多注重清潔、多用純棉床品,勤密保濕等等。

其實勁懷疑係婆婆早日唔知煲左咩涼茶俾 Max 飲囉…… anyway 睇完醫生,買左個安心(俾婆婆:P)

沒有留言:

張貼留言