網頁

2015年6月12日 星期五

2015-06-05 NESCAFE Dolce Gusto Melody3


適逢 NESCAFE promotion, 我換過一部新既咖啡機啦~

買十盒 coffee capsule, 成部 Melody 3 送俾你,超抵!!!

好地地仲乜要換機? …… 就係一直嫌部舊機冇個智份量調控滾輪,要我下下用個量杯去計而家唔使咁麻煩,放個心愛既咖啡杯,襟個掣就飲得啦~

( 528號晚落單,今日就速遞送到屋企 )
 
第一次網上訂購,再多送一盒 coffee capsule, 合共11 ) 

( Melody3 比舊時用開既 Piccolo 大部好多,水箱由 600ml 變左 1300ml, 唔使成日加水 ) 

無論 Piccolo 定係 Melody3, 外型依然好似隻企鵝 ) 

 
呢個就係智份量調控滾輪,按 capsule 上面顯示既刻度去調較就得架啦~ )

( 十盒 capsule, 味道任揀,大拿拿 $1990 既咖啡機 for FREE!!! )

沒有留言:

張貼留言