網頁

2008年6月19日 星期四

2008-06-19 trattoria NOBILDUCA

今天相約了中學時期一位很要好的同學 Agnes TEA, 相約的過程頗難, 很多時都就不到時間, 她也是教書的, 幸好近來學校考試, 她可以早一點離開。

我在 HARBOUR CITY 選擇了一間很靚的餐廳坐低等她期間當然爭取時間做近日很忙的事 ── 打電話邀請好友參出席我的終身大事

( trattoria NOBILDUCA @ Harbour City, Ocean Centre Zone
OC 105 )


( 環境好靚好舒服 )

雖然我們很久沒這樣聚會但感覺一點都不陌生家人朋友工作愛情通通都可以暢談感覺很好希望以後可以聚會得頻密些。




( 我背後是一望無際的天空和大海 )



( Cappuccino )



( Mini Pizza, Smoked Salmon on Toast, San Daniele Ham Melon,
Grilled Veal Sausage )



( Tiramisu, Warm Chocolate Tart, Cream Brulee, Blueberry
Cheese Cake )



( 寫這篇 BLOG 時我找回 F.4 那時我和 Agnes
一起寫的「交換日記」, 好珍貴呀! )



( 第一篇由我開始寫, 不懂日文, 所以很多地方都是估估下 )



( 意看了幾篇, 覺得超勁好笑, 有空我一定會重新回味一次 )



( 我訂的「交換日記」守則 )



( 由 95 年尾寫到 96 年中, 共寫了 5 個多月 )



( 15 歲的我, 理想很實際 ── 入大學, 將來有車有樓, 有固定收入,
想O係 office 做野或攪生意 )


4 則留言:

  1. wowoo.. wedding party?

    回覆刪除
  2. 好真誠的朋友~ ^^
    交換日記~ 好正!
    [版主回覆06/28/2008 09:22:00]睇番真係覺得好正, 你一篇, 我一篇, 說的都是學校和自己的無聊事, 卻記錄了我們的一個成長階段, 非常真實. P.S. 其實我同阿政都試過"交換日記", 2003年既 summer 番IEd 讀Mixed mode, 再次住HOSTEL的時候. 之後2006年暑假, 我一個人去了加拿大&美國旅行, 又帶埋本仲有位剩既日記簿過去, 得閒就寫, e.g 轉機時寫, O係飛機上面十幾個鐘訓唔到又寫^^

    回覆刪除
  3. 我自己差d唔記得咗本日記呀!好想好想睇番呢!下次再見面要帶埋出嚟呀!
    [版主回覆06/29/2008 01:20:00]一定一定, 實笑死!

    回覆刪除
  4. wah wah wah!!!!!!
     
    第一次知道原來真係會有一對好朋友"交換日記"!!!!!!!
     
    我一直都以為呢個只係"傳說"!!!!
     
    你o地果然真係超勁好朋友wor!!!!!!!!!
    [版主回覆06/29/2008 01:23:00]真係估唔到我同我既 FRIEND 咁有恆心寫晒成本為止 ^^

    回覆刪除