網頁

2008年6月28日 星期六

2008-06-28 小學同學飯局

今天相約了小學同學晚飯, 聚聚舊兼派帖, 相約過程頗順利, 非常開心。



大家知道婚宴埸地後都非常開心, 因為大家都是荃灣人, 更已經相約好當日來打牌了。



( 今次是過去幾年以來比較齊人的一次
gathering ,
多謝大家賞面 )

==================================================




( 飯前我去了 H2O FACIAL + 50分鐘推油按摩, ! )







2 則留言:

  1. 你地就好啦,約左咁多小學同學出來,我都只係出席過一次小學同學gathering咋!下次記得叫埋我啊!
    叧外,我想問,你隔離果個女仔(坐中間)及後排右二(阮生隔離)的男同學係邊個,我唔係好認得添!哈哈!
    [版主回覆07/28/2008 21:49:00]係陳翠儀呀,我私底下同佢食過一次飯,呢次都係佢第一次出黎見大家.另外那個係陳呂文. 我派帖O個晚大家都有提起你,問我點解唔請埋你,其實我係想架, 不過我地咁耐都冇見過面, 我驚我請你會嚇親你同埋唔係幾好意思. 所以我請得既人都係平時有見面的朋友呀!!! 好!!! 下次gathering一定預埋你 ^^

    回覆刪除
  2. 我都知我衰啦!又忙了…次次許浩德打比我,我都安排唔到出來gathering!不過我真係…唔認得陳翠儀啊!哈哈!
    希望下次gathering我會出到來玩啦!到時見!~~

    回覆刪除