網頁

2009年3月1日 星期日

2009-02-14 婚後第一個情人節

每個節日都係我好頭痛既日子, 因為好難諗送乜野俾老公, 佢唔似得我, 咁鬼多野鍾意, 就算日日係情人節, 相信都唔會諗唔到買乜野俾我!



今次係結婚後既第一個情人節, 真係想俾 D surprise …… 我好努力咁諗, 都諗唔到老公物質上有 D 乜野需要, 我只係知道呢一刻佢最最最緊張既係五月的 IWT 中期試.



為左呢個考試, 佢已經溫習左好耐, 睇見 D
notes
大量到好似考會考咁, 我真係覺得佢好辛苦.

加上呢個考試太重要, 如果 fail 左係會冇工做既, 雖然衰一次既話都仲有補考既機會, 但當然好唔想去到呢一步啦! 關乎生計 & 前途既考試, 大家可想而知佢既壓力有幾大啦

於是我送俾老公既情人節禮物就係一個雙人既 SPA 療程, 我希望可以幫佢紓緩下緊張既情緒, re-charge 下佢既 energy,
等佢可以 relax .

不過o係香港要搵到一間有 couple SPA 既地方太難, 搵到既都係 D 名牌 hotel,
我又好唔想番大陸, 因為根本唔同 feel.

結果花左好多好多時間, 終於搵到間心儀既 SPA, 我仲靜靜雞走去視察過環境先至 book.

呢個 SPA 好豐富架, 包括 5 個部分, 一共做 4 個鐘頭:



         1) 磨沙



         2) 香薰色光浸浴



         3) 體膜



         4) 全身按摩



         5) FACIAL



好靚既鬱金香 )

( CoCo 都黎八卦 )

好唔容易先搵到一間有 Couple SPA 既地方 )

雙人房內有兩張按摩床、雙人Jacuzzi、淋浴間 )

呢個雙人 Jacuzzi 附有色光治療浸浴期間職員更附上冰凍柚子蜜好歎啊~ )

                

          ( 今日係情人節舖頭特別送一枝玫瑰給女孩子已經轉贈給媽咪了 :p )

               

    ( 磨沙+香薰浸浴+體膜+按摩+FACIAL, 四小時既 SPA 之後揸車出發去晚飯 )

 

黃金海岸行沙灘:


( GODIVA 朱古力包裝得好靚呀! )


已經落 order 叫老公下年唔使花錢送名貴朱古力 )

呢張卡簡單得黎好靚, thank you! )


1 則留言: