網頁

2009年3月27日 星期五

2009-03-24 爆呔@屯門公路

睇完戲由九龍塘揸車番屋企, 行緊屯門公路, 突然駕車好震, 個軚有少少向左向右, 我第一個本能反應係按死火燈.



跟住老公將駕車慢慢由快線駛去慢線, 停左駕車之後好驚, 因為D大車係咁係我地身邊過, 車速好快, 好驚佢地一個唔入留神會撞埋黎.

我地好想睇下爆呔既情況, 不過係右面後呔, 我地根本落唔到車睇, 因為D車駛得好貼, 連門都唔夠位開.

我地覺得自己身處既位置太危險, 好想駛去避車處, 於是以極慢車速再向前駛, 不過都係見唔到有避車處, 但個段路都算係直路, D車都可以及早睇到我地, 之後我地就離開車箱, 上左山岥暫避.

停左o係慢線側邊既位置但都唔係好安全 )

( D大車行得好高速好恐佈 )



如果爆既係左面既呔, 我地都可以嘗試自己換, 但係換右面既呔太危險啦, 容乜易俾車撞死!



另一邊廂, 朋友教我地報警, 等警察幫我地手疏導交通, 等其他車唔好撞埋黎. 另外, 又替我地找了拖車公司來.




( 兩個交通警黎左, 閃晒警號燈, 同埋打手勢叫 D 車駛去中線 )


拖車公司既人即席幫我地換士啤呔 )

( 呢個就係嚴重爆裂既車呔 )



呢件事總算有驚無險咁 settle , 過程都幾驚, 好彩當時同老公一齊, 如果得我自己一個, 一定驚多十倍.



諗番轉頭, 成件事都算好好彩….



….當時我地車速唔算快, 爆呔時駕車都算控制得到



….當時剛好冇車跟貼我地, 唔會收唔徹制撞埋黎



唔係老公去緊番工既時間, 如果唔係就十級麻煩



經過呢次高速公路爆呔事件之後, 又學識多一樣危機處理, 同埋原來呢D事件都可以搵警方幫手, 佢地好 helpful, 好有禮貌, 真係唔該晒!

另外, 要特別多謝 Wing, thx so much!


1 則留言: