網頁

2010年7月7日 星期三

2010-06-22 鮑魚宵夜

今日奶奶專程入黎屯門,於是我地就一齊食tea,然後再陪佢買下野。



後來佢入左街市買餸我就冇陪到佢,因為街市係我最憎去既地方,十萬個唔願意入去。



點之奶奶買左D鮑魚俾我,佢話已經起左殼,仲教埋我地點樣整,叫我番屋企就即刻整黎食,不過…..老公趕住出去踢波,結果都係掉左入雪櫃。



老公今晚要去斧山道踢波,做就左一個機會俾我去探住o係附近既阿清,好開心呀,我地可以傾餐飽,最後等老公踢完波再上去接番我。



夜晚番到屋企,即時記掛住雪櫃既鮑魚,用牙擦洗乾淨,煲滾一煲水熄火,再掉D鮑魚落去,7分鐘之後上碟,食得!




( 原來就咁點豉油&麻油已經好香好好味,yummy~~~ 


沒有留言:

張貼留言