網頁

2010年7月28日 星期三

2010-07-19 結婚兩周年紀念

眨眼間已經結婚兩年,時間真的過得好快好快



今後二人世界將會變成三人世界,對於這個轉變真的既興奮又期待,我想將周年紀念的願望許給肚裏的他/她,祝願你身體健康,成為一個開心BB

               







             ( 多謝老公紮花,好靚呀 )

            

               

                ( Tea@Backenheim Café )

                     

                     

                

              

                    

                    

                     ( tea後逛一會又累了,要坐下休息休息 )

                    

                    ( 經常會不自覺地觀察自己的肚皮 :P
)









                    




               ( 這張照片見證了大肚婆作嘔兼胃氣頂住的樣子 )






                    

                    ( 爭取時間閉目養神 )

                    




                ( 大肚婆偶爾的情緒低落 )






                   




                ( 才剛剛發現老公原來一直在拍照 )






( 3 months )

                 






            

( Dinner@Rice paper )

              

              

蔗蝦, like! )



( 豬扒濱海, super like! )

越式炒通菜, like! )

素香米子卷 )

青咖喱雞 )

          

         ( 青咖喱雞配小法包 )

         

   ( 青檸梳打[冇我份 >.<] )

今晚的夜景很清 )


老公送的周年紀念卡 )

( “M” & “W” 是老公額外加上去的 )







6 則留言:

  1. 恭喜你呀~~ 祝你繼續快快樂樂!
    [版主回覆07/28/2010 13:54:00]謝謝你!

    回覆刪除
  2. Happy anniversary~~~
    幸福滿瀉啦靚媽咪
    [版主回覆07/28/2010 13:55:00]Thank you very much

    回覆刪除
  3. 結婚2年就製造到個BB, 你地真係好叻呀 ~ 恭喜哂甜媽 ~ 另外我想問下你有生BB係唔係唔好化妝? 我見你依排都素顏出街
    [版主回覆07/28/2010 14:01:00]hehe, 兩年二人世界,要去既旅行都去完,我地對呢個BB來得既 timing 好滿意。 係呀,我一知道有左之後,就完全冇化妝,最愛的 mascara 都冇得塗,另外指甲油,鹽水,髮泥通通冇用到,護膚品都用得好簡單,日日素顏 look >.< 我唔知究竟有冇需要,不過咁做安心D,第時BB皮膚有問題,唔會內疚,同埋怪自己。

    回覆刪除
  4. sweet
    [版主回覆07/31/2010 22:27:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 恭喜你呀!!
    保重身體呀!不要吃海鮮濕毒呀.....庶蝦要忍口....(^_^)
    [版主回覆07/31/2010 22:28:00]多謝你~ 我知道蟹同埋貝殼類海產唔食得,蝦好似可以食少少

    回覆刪除
  6. 其實蝦都最好戒埋,我當時好忍得口,又常喝魚湯,戒埋牛奶(著名中醫教的,牛奶是致敏原,我朋友都話喝牛奶那胎BB有濕疹,魚湯是最好的代替品)所以BB身體托福幾好,是湊的BB,吃飽便睡,大人路都有覺好訓,值得呀!^^
    [版主回覆08/05/2010 23:48:00]蝦其實真係極少食,因為本身都唔好既,係今次越南菜呢個整法比較鍾意 :P 至於牛奶,我就真係好鍾意,因為由細都大都慣左日日飲咁滯。 你真係好偉大既媽媽,戒得好清,有個好湊既BB都好替你開心呀!

    回覆刪除