網頁

2010年7月16日 星期五

2010-06-29 第一次產檢@公立醫院

呢一刻我仲未諗到自己想o係私家生定係政府生,所以暫時都係私家&政府兩面都睇。



不過我住既地區,應該係屬於屯門醫院既區域,不過我聽到呢間醫院個名都已經驚,試問我又點會放心俾自己入去生BB呢。



公立醫院之中,心儀既只有廣華&瑪麗,不過知道廣華太多人,而且好似冇私家房(呢個係作為公務員太太唯一叫做用得著既福利,所以我好想用),所以最終揀左瑪麗醫院。



所以一早已經搵左親友幫手,借用了地址…… 至於產檢地方就係贊育醫院。

                  

                  ( 今日既產檢過程比預期中快,大概一個小時走得 )  

                  

                  ( 暫時覺得贊育既姑娘都幾好,好友善)

                  

                  ( 最怕就係抽血打針呢類野架啦,抽左四筒呀,怕怕~ )  

好彩老公既工作時間比較彈性,以後既產檢我都旨意你陪我架啦!)

             

清清地去左食粥仔 )

一場黎到,老公話要遊下車河,結果我地去左 cyber port )

呢度好靚呀,老公話落車行下,不過我就太太太累,所以只係影左張相就算啦 ) 

              


沒有留言:

張貼留言