網頁

2012年5月12日 星期六

2012-02-11 Josie入院留醫












今日下晝開始 Josie 唔多舒服,兩個鐘頭之內 PooPoo 左兩大次,仲o play area 嘔,幫佢換完一次衫,佢再嘔,又換一次,見佢少少累放入BB床諗住暗佢瞓,諗佢會口乾俾少少水佢飲,點之嘔到一床都係。



真係唔對路,決定帶 Josie 去法國醫院。



當時真係超級論盡,工人出左街買餸,我又要睇住 Josie,又要處理嘔吐物同埋執出街袋,又擔心要留院,於是執執執勁多野。



Josie high chair 都繼續嘔,真係十級呢hea.



最後拎住勁重既袋再用揹帶揹住Josie搭的士去醫院,登記之後磅重&探熱,o係醫生房門口我一直放住個嘔吐袋o Josie 心口,點之佢嘔既時候接唔晒,我同 Josie 身上都有嘔吐物, 好彩有好心人遞包 tempo 俾我。



醫生睇完 Josie 之後,初步懷疑佢腸胃炎,佢痾嘔到謝晒,所以要留院吊鹽水。



攬住 Josie & 攞住沉重既行李辦理完各樣既入院手續之後,終於上到病房安頓一下。



呢個時候,返緊工既老公終於攞到 time off, 趕緊返屋企幫我執多D用品,再黎醫院睇我地。



( 開始冇乜精神啦




( o play area 都唔願玩,瞓落媽咪度 )


( rest in crib )


終於睇完醫生,上到病房啦 )  


陰公豬Josie 今日嘔左5 )



分配左窗口位,貴少少不過舒服D ) 


( Josie 入左呢間房抽血同埋拮豆豆,媽咪唔俾跟入去 ) 




吊鹽水中,媽咪好肉痛! )  


因為腸胃炎,要食呢種藥粉溝水,清清腸胃 )


老公 time off 既時間咁寶貴,費事再要佢買野俾我食,所以o係醫院order晚餐算啦 )




( D鑊氣都冇既炒河粉 )




沒有留言:

張貼留言