網頁

2012年11月12日 星期一

2012-11-03 LittleB Max 出世啦~











( LittleB Max 出世啦,只係重72, 比家姐 Josie 輕好多,個頭都細好多 )


凌晨4時隔離床入院,低能既布簾設計,連隔離床既我都刺眼到醒左 :( )  

即時 whatsapp 老公記得帶眼罩俾我 )


成晚隔離床既媽媽打鼻寒,唔使幾耐病房開大燈,宣布全晚冇瞓過咁滯 )


工人提早起床開行幾個爐頭煲粥、煲湯、煲炒米茶、煲薑水 )  


第二胎真係唔同D,上次乜都冇,今次準備非常充足,唔該晒我既得力工人 )


體重增加32磅,肚圍42” …… 終於等到今日啦!!! )  


換好手術衫要推落去手術室啦~ )


等左好耐醫生先出現,原來佢剛剛幫一個第四胎既媽媽順產……如果佢生得慢咁我咪有排等?! )

















( 老公會陪產,所以要入呢個
waiting room
換衫 )



















( 等手術各樣準備做好晒先至可以入手術室 )



兩年之內做第二任爸爸^^ )


好快我又被推返病房休息了 )


手術後的我超級累,接住係不斷狂瞓 )


老公畫既卡 )


喺我熟睡既時候,老公去左排隊預約睇B )


唔知係咪因為星期六,所以觀B區好多人 )  


洗完白白既 Max ) 


老公影左好多相俾我睇,雖然瞓下醒下N咁多次,每次醒一醒我只係講一句「好…………!」然後又瞓返 )  


之後爺爺嫲嫲帶左 Josie 黎醫院睇B )


( Josie家姐 & Max細佬第一次見面)


( Josie 隔住玻璃講 “baby! Baby!” 但相信佢未明白係乜野一回事)


( Max 一出世個樣同 Josie 出世時有幾分似,都有長長既眼線,等 mama 以為佢地係大眼B, 結果開眼之後兩個都只係細眼B =.= )


嫲嫲呢幾日會幫手照顧 Josie, 咁工人就有空買餸、煮野、煲湯、送食物到醫院,而 dad dad 就可以全日喺醫院照顧我 )


婆婆黎到醫院 Josie 超級開心,即刻要婆婆抱抱 )


跟住姨丈、姨媽、Ivan表哥都黎左 )


( Ivan表哥同 Josie表妹shake hand「恭喜你做家姐喎(設計對白^^) )


姨丈抱住 Josie 睇細佬 Max )


伯伯同表姑媽都黎左探我同BB )






手術後既我未落得床,見到 Josie 黎探我好開心 )


瞓住黎影合照 :P )


開眼啦…… )


( …… 唔夠幾秒又瞓番
)  




8 則留言:

  1. 恭喜你呀^^,祝bb身體健康,聽聽話話,你要休息多d呀,坐月呢個月好緊要架!!
    [版主回覆11/12/2012 13:28:13]多謝! 我會乖乖坐月㗎啦

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀,其實追左你BLOG好耐,不過沒留過言,睇著你生完JOISE 而家生埋MAX, 你好勇敢呀. 我阿仔16個月大,而家攪到我頭都痕埋......ANYWAY,恭喜曬你.
    [版主回覆11/15/2012 00:28:05]多謝呀!
    同埋多謝支持我既BLOG :)
    16個月呢個階段開始愈來愈好玩,快D生個細佬妹陪下佢^^

    回覆刪除
  3. 恭喜你呀!!!!
    [版主回覆11/15/2012 00:20:50]多謝你呀!!!

    回覆刪除
  4. 恭喜!! 有兩個小朋友好熱鬧呀 ^^
    [版主回覆11/23/2012 20:59:56]多謝!
    兩個一齊喊既時候,真係好 "熱鬧" =.=

    回覆刪除
  5. congrate maggie!!!
    what a wonderful family,你好叻呀!!!
    兩年抱兩好羨慕
    [版主回覆12/10/2012 16:06:31]thank you!!!
    幾時到你添多個 :)

    回覆刪除
  6. Wow congratulations!!! A happy family ^_^
    [版主回覆12/10/2012 16:06:48]Thank you!!!

    回覆刪除
  7. Late Congratulations! Sosooso Happy ar !!!!
    [版主回覆04/15/2013 16:26:32]thank you very much!!!

    回覆刪除
  8. 一女一仔真係好羨慕 ! 我都好想多個仔仔 ! 不過而家一個女都湊到頭暈, 兩個真係唔敢想像 ! 而家揾幼稚園都已經噤頭痛, 真係有d 怕再生 ! Anyway so happy to hear you got one more lovely baby boy !
    [版主回覆04/15/2013 16:29:44]對對對,超級頭暈,勁忙亂 =.=
    唉~
    今時今日既家長小朋友一樣咁慘咁辛苦,好可憐。
    讀書點解要讀到咁頭痛 >.<

    回覆刪除