網頁

2012年11月15日 星期四

2012-11-06 出院啦@DAY4









一早預定今日出院,只等朝早兒科醫生睇埋 Max, 好好彩體重、黄疸等都冇問題,confirm 可以出院, so good!




我既婦產科醫生,超級好,經驗豐富又有醫德,兩胎產檢&開刀都令我好放心 )

( 21個月前喺呢度接走 Josie, 轉眼間已咁大個女,今日準備再接走 Max ^^ )  

媽媽交好晒住院既費用,入左房接細佬,Josie  dad dad 就開開心心喺門外等 )

一家四口,真係覺得好滿足 )

同上一胎一樣,生完先至嚴重水腫,由頭到腳趾尾都腫晒,唔係抱住個 baby 既話,我諗好多人以為我未生囉 =.= )  

( Max, welcome home~~~ )


( Max 瞓左 Josie  high chair, Josie 家姐都冇扭計,抵讚! )

( Max’s crib )


( Max 好細粒,同張BB床好大對比 )








( Max@DAY4 )  

( Josie 家姐學湊B [餵奶中] )


( Josie 家姐學湊B [kiss baby] ) 




1 則留言:

  1. josie kiss公仔個樣好sweet
    [版主回覆11/15/2012 18:02:41]平時Josie都幾粗魯,但照顧 "baby" 時都幾温柔幾 sweet 架

    回覆刪除