網頁

2012年11月13日 星期二

2012-11-04 可以落床餵B啦!









姑娘叮囑一定要老公到場扶住先可以嘗試落床,如果冇覺得暈先可以試行。



落倒床但始終傷口仍痛,所以坐住輪椅去探B.



直至醫生黎睇完我,覺得我可去餵奶之後我就第一時間去試下餵人奶啦~



餵左3節之後唔多開心,因為每次 Max 都超懶瞓唔願啜,點攪佢都唔醒,啜幾下又停,同 Josie 完全唔同。



第二胎果然上奶會快D, 第二日已經有少少谷既感覺,為免愈谷愈多硬塊會容易塞乳腺,所以特別向護士 request 晚上再餵多一餐。



好彩夜晚佢終於醒好多,叫做餵得好D,唔通同陀佢既作息有關?! mama一齊做左十個月夜鬼:P














今日係 day2, 唔使食粥,可以食飯啦 )  






( Josie 黎探mama, 好開心! )


一家四口 : ) )








瞓左成日,到夜晚9點幾終於醒啦! Hello Max~ )



( Max@DAY2 )






3 則留言:

  1. 個仔似你多D喎~~
    [版主回覆11/15/2012 00:28:29]我同老公都唔知佢似邊個,感覺兩個都唔似。
    其實未識睇,加上BB個樣成日變。
    [版主回覆11/13/2012 14:20:48]我同老公都唔知佢似邊個,感覺兩個都唔似。
    其實未識睇,加上BB個權成日變。

    回覆刪除
  2. congratz!!!! bb so cute ar :) 好鍾意佢投降姿勢瞓覺個樣 ^^
    [版主回覆11/15/2012 18:01:36]thank you!!!
    佢而家都成日用呢個姿勢瞓覺架

    回覆刪除